[[*Is anybody listening*]]

Page 3 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  bryans_homegurl_4life on Sun May 18, 2008 4:58 pm

i think were gonna have to make her write more!!!
bumpies!!!
avatar
bryans_homegurl_4life

Posts : 79
Join date : 2008-05-08
Location : looking for Bryans twizzlers!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  TAY.baby` on Sun May 18, 2008 7:15 pm

bumpies
avatar
TAY.baby`

Posts : 126
Join date : 2008-05-02
Location : Darby, Pennsylvania

View user profile

Back to top Go down

Is anybody listening

Post  meganmyxxb5fan on Sun May 18, 2008 8:01 pm

Serious bumpz Love ya sissy Very Happy
avatar
meganmyxxb5fan

Posts : 198
Join date : 2008-05-10
Age : 27
Location : you wish you knew,Ky

View user profile http://Myspace.com/megan121190

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  Undacovab5lover on Mon May 19, 2008 12:01 am



Its kinda strange how you think you fall for somebody. Just like as you breath. In my case Breaking away is hard!!!. Its something thats so complicated in you hate it. You want to let go but you cant. Its as much as ever second of your life passes you bye. I always ran away from my problems cause I felt that was my best bet. People often tried to talk me out of it for example Taylor..... Or Rokisha. But I do it anyway. you know how you think you love someone but when you go away.. Everything changes in a mer second. Are like a snap of a finger. Thats why I give up on love. Love is not something made for me. Like write not im sitting in my room. On the bed. THINKING...WAITING....WATCHING.... Whats funny im at my moms house.. In she's not here. I never really payed attention to the wall. are my mirriors there alot of pictures of me in carnell together... I just figured.. Am I really over him like I say I am????? Maybe...Maybe not.... Thats why im taking them down... HereI am infornt of the garbage can outside.. Starring at the pictures in my hand and all the stuff he giving me in the past... Drop them Ree.. You can do it... This is the last time... I look up in theres carnell..

Here

"Keep them"

No !!!! Im over you Carnell!!!

"Look let me explain"

You did enough explaining you couldnt get it from me so you got it from Asia

"But Asia is not who I want I want you"


I paused.... In I thought about it... I just dropped the stuff.. In walked away with carnell watching me!!!

Like I said Breaking away is so hard!!!!

Next Post// Been waiting all my life!!!
Bumps// Loved
Comments// Adored

Undacovab5lover

Posts : 232
Join date : 2008-05-02
Location : stilling carnells food hehe

View user profile

Back to top Go down

Is anybody listening

Post  meganmyxxb5fan on Mon May 19, 2008 12:03 am

Way to go sissy Im proud of you now does he win you back????? Bumpz fo sure.
avatar
meganmyxxb5fan

Posts : 198
Join date : 2008-05-10
Age : 27
Location : you wish you knew,Ky

View user profile http://Myspace.com/megan121190

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  kelly's_1inonly_homegurl on Mon May 19, 2008 12:04 am

meganmyxxb5fan wrote:Way to go sissy Im proud of you now does he win you back????? Bumpz fo sure.

right what you said megan do he win you back!!!!!
O snap lol Lets go find Carnell!!!!

bumpies!!!

kelly's_1inonly_homegurl

Posts : 83
Join date : 2008-05-08
Location : chillen with kelly in his bedroom

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  bryans_homegurl_4life on Mon May 19, 2008 12:05 am

kelly's_1inonly_homegurl wrote:
meganmyxxb5fan wrote:Way to go sissy Im proud of you now does he win you back????? Bumpz fo sure.

right what you said megan do he win you back!!!!!
O snap lol Lets go find Carnell!!!!

bumpies!!!
good question!!!
----------------------------------------
why does that post leave me in deep thought!!!
bumpz!!!!
avatar
bryans_homegurl_4life

Posts : 79
Join date : 2008-05-08
Location : looking for Bryans twizzlers!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  patrick's_1inonly on Mon May 19, 2008 12:06 am

bryans_homegurl_4life wrote:
kelly's_1inonly_homegurl wrote:
meganmyxxb5fan wrote:Way to go sissy Im proud of you now does he win you back????? Bumpz fo sure.

right what you said megan do he win you back!!!!!
O snap lol Lets go find Carnell!!!!

bumpies!!!
good question!!!
----------------------------------------
why does that post leave me in deep thought!!!
bumpz!!!!

me 2!!!! Im kinda still thinking
bumpz!!!

patrick's_1inonly

Posts : 80
Join date : 2008-05-09
Location : stilling pats skittlez from Ree

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  Undacovab5lover on Mon May 19, 2008 1:23 am



Im telling you so much drama can work a nikkas nerves... Im so freaking impatient... So i decided that we all should go out in the town.. Since it was a nice day we decided to have a party.. We called everybody up i also called up some of my friends. Here we all are posted up in the back my mom is gonna stop bye so we got to be on alert..Haha.. Everybody here the wrote music of course im dancing with my girl... Of course Ree in Carnell isnt still speaking.. Ever since yesterday so hes mopping.. in shes trying to stay from being depressed. I havent never seen these 2 like dis. but ill talk to them later. All of a second somebody brakes out in a fight im kinda unsure at the moment.... i think its..... O sh*t its Taylor In Asia.. you know what ima let Asia take this a*s wopping cause she started it all. why couldnt she just leave it alone.. All i know we here sirens in ever body broke!!!! We all are going to the movies.. But im kinda.. LOST at the moment!!!!! Everybody is coupled up but who else???? They are avoding each other.. So they just went home.. In im dissapointed.. We got home real late... In so we all called up Ree and Carnell.. When they got here... We locked them in a room together. In told them they need to work this sh*t out cause were not gonna be here long enough for them to mess up everything being separated.. What makes it bad Ree is staburn she want talk to him...All i can say it was a hell of a day.. FIGHTS... ARGUMENTS...But its over now.. We got them to talk but... Im not sure if Ree wants to go back with him!!


Next Post// Is it over!!!
Bumps// Loved
Comments// Adored

Undacovab5lover

Posts : 232
Join date : 2008-05-02
Location : stilling carnells food hehe

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  patrick's_1inonly on Mon May 19, 2008 1:25 am

Finally there talking!!! thank god they needed to get locked in a room together haha

bumpies!!!

patrick's_1inonly

Posts : 80
Join date : 2008-05-09
Location : stilling pats skittlez from Ree

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  bryans_homegurl_4life on Mon May 19, 2008 1:27 am

patrick's_1inonly wrote:Finally there talking!!! thank god they needed to get locked in a room together haha

bumpies!!!

haha good thinking pat!!! the deserved it
maybe shell give him a second chance!!!
bumpies!!!
avatar
bryans_homegurl_4life

Posts : 79
Join date : 2008-05-08
Location : looking for Bryans twizzlers!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  kelly's_1inonly_homegurl on Mon May 19, 2008 1:28 am

bryans_homegurl_4life wrote:
patrick's_1inonly wrote:Finally there talking!!! thank god they needed to get locked in a room together haha

bumpies!!!

haha good thinking pat!!! the deserved it
maybe shell give him a second chance!!!
bumpies!!!
i hope she do!! or ima have to tie her up to a tree!!!<<lmfao
bumpies!!!

kelly's_1inonly_homegurl

Posts : 83
Join date : 2008-05-08
Location : chillen with kelly in his bedroom

View user profile

Back to top Go down

Is anybody listening

Post  meganmyxxb5fan on Mon May 19, 2008 1:51 am

Oh my god finally they talking. bumpz
avatar
meganmyxxb5fan

Posts : 198
Join date : 2008-05-10
Age : 27
Location : you wish you knew,Ky

View user profile http://Myspace.com/megan121190

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  :)MaKiN_SeXy on Mon May 19, 2008 6:31 am

0o0oh so much drama (I like dat)
BuMp DAT
avatar
:)MaKiN_SeXy

Posts : 37
Join date : 2008-05-15
Age : 28
Location : !i OaKlAnD i!

View user profile http://www.myspace.com/tiggbabi

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  Undacovab5lover on Tue May 20, 2008 3:54 am



To me love is just a dangerous thing.. Fighting to survive . In not loss them to something so stupid. Like sex... Are abuse. I fill if your in love than why suffer the heart ache of a cheater..Are lovers in friends...Are lose it to a friend are family member thats why they say keep enemies close..But who knows know in days you wouldnt know it could even be your friend... Thats why you dont cheat!!!!

Taylor & Marcell

Taylor and Marcells realtionship is something I consider strong in passionate ..In understanding.. They love each other.. They might get into arguments but the forgive each other even thought they probley dont understand each other at times. Thats whats good about it!!!Cause they continue to show how the love grows as much as they do!!

Ebonys & Dustin

Ebonys and Dustin realtionship is something I consider Thinkable.. Cause they pratically fell in love the first time I enterduced them in I think there realtionship is playful but they love each other..Dustin might be cute whatever you consider Weird but thats not how I see it. I see it as long term continues as a thought in my head of time!!

Kelseys & Patrick

Kelsey and Patricks realtionship is kinda funny... This realtionship is considerd dangerous but the jocker ... What i mean is that the realtionship is like the game of spades but just with the Ace of Hearts in the Spade but its cute.. (i think) Its cute haha.. She brings smile on his face. In she enjoys him its meant to be..

Shatara & Bryan

Shatara and Bryans realtionship is about the young love They dont even know what love means are what it is..But that proves the know a little something something if you catch my drift..There love is the outlok on the world cause its first love..In trust worthy...

Toyrna & Kelly

Toyrna and Kells realtionship..To be honest im so unsure about this realtionship..I really couldnt say its love cause kelly is in love with...Youll just have to find out on your own just pay close attention cause ima leave massive hints.This is what i consider
love and war..So be alert

Reauna & Carnell

Reauna and Carnell...Hmm all i can really say about this realtionship is...Is the love thats once gone can it still be there!! But its cute..Cause myt sources tell me there gonna step up in give it another chance..But who know Maybe ree is really over Him.............

To be continued...................

Sorry i hed to leave yall hanging!!Just pay attenition to the words that are bolded in italics!!

Bumps// Loved
Comments// Adored

Undacovab5lover

Posts : 232
Join date : 2008-05-02
Location : stilling carnells food hehe

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  kelly's_1inonly_homegurl on Tue May 20, 2008 3:55 am

im not gonna lie im addicted to your story now!!!
bumpies!!!

kelly's_1inonly_homegurl

Posts : 83
Join date : 2008-05-08
Location : chillen with kelly in his bedroom

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  patrick's_1inonly on Tue May 20, 2008 4:00 am

kelly's_1inonly_homegurl wrote:im not gonna lie im addicted to your story now!!!
bumpies!!!
yepers me 2 ro its like crack<<lmfao
i really payed close attention to those word like u said ree!!! oooo kellys in love with somebody
o c'mon stop stopping

bumpies!!

patrick's_1inonly

Posts : 80
Join date : 2008-05-09
Location : stilling pats skittlez from Ree

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  bryans_homegurl_4life on Tue May 20, 2008 4:04 am

patrick's_1inonly wrote:
kelly's_1inonly_homegurl wrote:im not gonna lie im addicted to your story now!!!
bumpies!!!
yepers me 2 ro its like crack<<lmfao
i really payed close attention to those word like u said ree!!! oooo kellys in love with somebody
o c'mon stop stopping

bumpies!!

me to kelsey!!i payed attention to them 2!!! but that post was real interesting whos POV was this from??
time to go spy mode..
this is like gossip girl the tv show cause u dont know whos talking

in how u gonna leave us hanging???


Bumpies!!!
avatar
bryans_homegurl_4life

Posts : 79
Join date : 2008-05-08
Location : looking for Bryans twizzlers!!!

View user profile

Back to top Go down

Is anybody listening

Post  meganmyxxb5fan on Tue May 20, 2008 4:06 am

LOVE IT Sis QUIT STOPPIN DANG
avatar
meganmyxxb5fan

Posts : 198
Join date : 2008-05-10
Age : 27
Location : you wish you knew,Ky

View user profile http://Myspace.com/megan121190

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  Undacovab5lover on Tue May 20, 2008 8:59 pm



I got up in got dressed.I was tired but i was going to go pick up my girl..I decided since I have been working alot I should spend time with her...I pulled up to her sisters house... In the first person I seen was her sisters car.. Man her sister is Fine.... But I fade to ask why is she still single??..I mean shes pretty. Sweet and got massive bueaty.. So no telling.. I got out the car in walked up to the door.. I got really nerves in sweaty.. But I finally pulled myself together in knocked

"Hey Kelly"

Hey Rokisha


a smiled formed on my face

"What you doing here arnt you supposed to be at work"

Yea im off today I stopped bye to see Toyrna

"Shes upstairs in her room im not sure if shes still sleep though"

Ok


I watched as her sister walked off. In i made myself up the stairs

I got to her door in walked in there she was sleep.. I dont get every time I come over she's sleeping.. So I just left.. Cause I didnt want to wake her..I left a voice mail..In went back downstairs her sister was on the couch watching tv..

"Was she still sleep??"

Yea

"Well ill make sure to tell her you stopped bye Kelly"

Iight


I walked out the house..In hurried up in got in the car.. My phone ringed it was Dustin

What???

"Man whats wrong with you"

O my bad

"You just left Toyrnas House didnt you???"

Yea..how you know??

"Cause everytime you end up anwsering the phone like dat"

Oh

"And let me guess her sister was there"

Yep

"You didnt make a complete fool of yourself this time did you"

No!!!

"Good why dont you just tell the girl you like her??"

Cause thats wrong Dustin..I go with her sister member???

"Yea so"

In plus she probley..NVM..Look ill call you back

"man whatever...Dont forget that were going out of town all of us"

That sh*t is today??

"Yea duh Kelly"

Da*n i forgot

"Well you better hurry up we got to pack..In than we got to meet all the girls"

Man im on my way


I hung up the pone in drove off... I never relized we was supposed to go out of town..Maybe thats why she is sleep!!

Bumps// Loved
Comments// Adored

Undacovab5lover

Posts : 232
Join date : 2008-05-02
Location : stilling carnells food hehe

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  patrick's_1inonly on Tue May 20, 2008 9:03 pm

O snap i found out who kelly is in love with is ROKISHA!!!! O snap we gotta find out whats gonna happen
bumpies!!!

patrick's_1inonly

Posts : 80
Join date : 2008-05-09
Location : stilling pats skittlez from Ree

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  bryans_homegurl_4life on Tue May 20, 2008 9:04 pm

patrick's_1inonly wrote:O snap i found out who kelly is in love with is ROKISHA!!!! O snap we gotta find out whats gonna happen
bumpies!!!

ROKISHA *passes out*

bumpies!!!
avatar
bryans_homegurl_4life

Posts : 79
Join date : 2008-05-08
Location : looking for Bryans twizzlers!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  kelly's_1inonly_homegurl on Tue May 20, 2008 9:05 pm

bryans_homegurl_4life wrote:
patrick's_1inonly wrote:O snap i found out who kelly is in love with is ROKISHA!!!! O snap we gotta find out whats gonna happen
bumpies!!!

ROKISHA *passes out*

bumpies!!!

Me!!!! affraid

*passes out*

bumpies!!

kelly's_1inonly_homegurl

Posts : 83
Join date : 2008-05-08
Location : chillen with kelly in his bedroom

View user profile

Back to top Go down

Is anybody listening

Post  meganmyxxb5fan on Tue May 20, 2008 9:10 pm

Man he better tell Ro for real Imma hurt him if he dont lol
avatar
meganmyxxb5fan

Posts : 198
Join date : 2008-05-10
Age : 27
Location : you wish you knew,Ky

View user profile http://Myspace.com/megan121190

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  Undacovab5lover on Thu May 22, 2008 10:38 pm



Ok my life isnt like you think it is..My mom left me in Toyrna when we was young I ended up have to grow up fast..So we wouldnt have to grow up on the streets...I hed a boyfriend when I turned 16..But he got killed in gang vilence in I dont wonna have to deal with that..If you know what I mean im only a month older than Toyrna but what does that mean..I have to got to school come home in take care of my my youngest sister who just turned 2..You would think that my life is perfect but thats just during the day..What goes on im my house is a secret that hides..Only 2 people knew in that was Ree & Taylor.. But what we have is friendship!!! In thats life as i see it..But its my life trying to survive of the streets..



Ok haha.. Whats funny ok check this out here we all are in the airport we decided that we should all got out of town..Since we got a week off of work..Yall know what that is!! but ok so were here we all about to get on the plane right!! We forgot Ree dont like planes!! So we all are pulling in tugging her to make her come but shes strong..Were trying plus are plane leaves in like 5 minutes....(10 minutes later) We finally got her on the plane...We hed to carry her haha!!! So ok im in the middle of My girl & Rokisha dang.....Thats bad..Im Stuck I wonna tell her but I cant..Its hard



Man im over here freaking scared WTH am i doing on the damn plane..if only Dustin and Kelly wasent so damn strong I wouldnt be sitting here right now!! I think ima have to get used to hit soon...But anyways I keep grabbing Carnells hand everytime the plane seems to shake...But hey he seems to smile evertime i do....so but what i dont get is why do i still feel like im in love with him..Could i be falling in love with him all over again..C'mon now i just dont understand



Im sitting next to Ree..She has a grip on my hand..I have to admit it fells good that now were talking..I couldnt live knowing shes mad at me....I want her to give me another chance so bad...just to prove my love for her once again..but im afraid she just might leave again but this time for good...In im madly in love with her...But she dont know that..In how am I supposed to tell her if she wonna just be friends

I just wonna tell you!!

Bumps// Loved
Comments// Adored


Last edited by Undacovab5lover on Sat May 31, 2008 4:30 am; edited 4 times in total

Undacovab5lover

Posts : 232
Join date : 2008-05-02
Location : stilling carnells food hehe

View user profile

Back to top Go down

Re: [[*Is anybody listening*]]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum